sobota, 2 lipca 2011

New in

Oh, już długo nic nie pisałam. Mam ostatnio niechęć do robienia zdjęć, chyba wynikającą z tego,że moja fryzura pozostawia wiele do życzenia i nie czuję się  ze sobą dobrze.
Poza tym, całą koncentrację przelałam na przeszukiwanie wyprzedaży w internecie, bo w lokalnych sklepach nic nie znalazłam. Okazało się jednak ,że zamiast łowić letnie rzeczy, moja uwagę przykuwają te nieprzecenione z nowszych kolekcji. Jestem ciekawa tego, co pojawi się wkrótce w sklepach i juz planuję swoją jesienną garderobę.
Jej wypełnianie zaczęłam od następujących rzeczy


boots-River Island


sunnies-River Island% 


 PU skirt-River Island


kimono dress-River Island 


 oversize leather clutch-Asos%


sequin knickers-Asos 


 snood-River Island%


 faux pony fur fallaway coat-River Island


oversize leather clutch-Asos% 

8 komentarzy:

  1. Naprawdę śliczne rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne rzeczy.
    masz wszystko boskie dziewczyno- jak coś Ci się znudzi -podeślij do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. szorty z asosa genialne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bohemowa tuniczka jest super!

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nie kupilam zadnej przecenionej szmatki w tym sezonie. Postanowilam oszczedzac, i jak narazie jestem na dobrej drodze. Tez czekam na jesienna kolekcje! U mnie w niektorych sklepach sa juz modele na jesien wystawiane, swietnie sie to wszystko zapowiada. buzka

    OdpowiedzUsuń
  6. Szavka ja chyba dlatego nie kupiłam wiele na przecenach bo i tak nie mam gdzie nosić letnich rzeczy.Nie mogę doczekać się kolekcji Topshopu.Będe w Polsce za miesiąć to wpadnę też do River Island i Zary.Może coś upoluję:)

    OdpowiedzUsuń
  7. też szaleję za RI:) a szorty ciekawe..

    OdpowiedzUsuń