niedziela, 1 stycznia 2012

01.01.2012

Kochani!!
Witajcie w Nowym Roku!!!Życzę Wam z całego serca aby był lepszy od poprzedniego i przyniósł wiele miłych niespodzianek, oraz tego aby spełniło się choć kilka Waszych Marzeń. Życzę  również konsekwencji w działaniu zarówna Wam jak i sobie, a sobie jako blogerce - wciąż nowych źródeł inspiracji, nowych obserwatorów i odwiedzających oraz rozsądku podczas zakupów:-)

Minął dokładnie miesiąc od ostatniego posta.Trochę mi wstyd, że nie znalazłam czasu na aktualizacje, ale byłam strasznie zapracowana i zajęta różnymi sprawami, które pochłaniały cały mój wolny czas.
Na szczęście najgorętszy okres w roku(mowa o pracy) skończył się wraz z nadejściem Świąt Bożego Narodzenia i teraz mam nadzieję, będę miała więcej wolnego czasu.
Tymczasem zostawiam Was z fotkami z pobytu w Polsce.





















dress-River Island
necklace-Cubus





















 coat-Topshop
jeans shirt-H&M
bag-River Island
gloves-Zara

2 komentarze: