niedziela, 2 października 2011

Little bit of colour

Muszę przyznać,że trudno było mi zrobić te zdjęcia-światło za oknem już nie to samo.Martwi mnie to bardzo, bo już niedługo dni zaczną być jeszcze ciemniejsze, a w punkcie kulminacyjnym zupełnie bezsłoneczne.
Niewiem jak Norwegowie moga cieszyć się na nadchodzącą zimę-która tutaj jest długa (od października do kwietnia), zimna i ciemna (noc polarna).Zupełnie tego nie rozumiem i nie pojmuję jak mozna nie życzyc sobie dłuższego i cieplejszego lata i chcieć tutaj mieszkać całe życie z wyboru.
My (czyli ja i Dominik) mamy zamiar przetrwać (ha dobre słowo znalazłam) tutaj jeszcze rok i wtedy wrócić do Oslo.Oby ten rok zleciał jak najszybciej.








wide leg pants and bag-Zara 
top with cut out back-BikBok 
zebra fur lace up boots-Topshop
cross necklace-Glitter
ring-ebay 

11 komentarzy:

  1. Nigdy w zyciu bym nie chciała takiej zimy! ;/ masz świetne buty! Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  2. buty piękne!
    www.swiat-tiny.blogspot.cm zajrzyj,skomentuj i dodaj się do obserwatorów jeśli znajdziesz czas : )

    OdpowiedzUsuń
  3. megamegamega!! te butki!
    jesteś przepiękna, co ja bym dała za takie włosy!

    w wolnej chwili wpadaj do mnie:)
    obserwuję i zapraszam do tego samego
    vavava-broom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne spodnie!
    ja podczas takiej zimy pewnie złapałabym na początku mega dół bo jednak słońce jest do życia potrzebne, ale potem pewnie jakoś bym się przyzwyczaiła

    OdpowiedzUsuń
  5. agg-ja przeżyłam juz jedną zimę tutaj i źle nie było.Jest wtedy dużo pracy i generalnie dosyć przytulnie, ale jednak wolę normalna zimę, dlatego pobyt tutaj jest tylko czasowy.

    OdpowiedzUsuń
  6. włosy masz...genialne!!! świetny outfit:) spódnica i zebry ahhh :D
    obserwuje :)
    http://san-uhaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. O rany nie wyobrażam sobie tak żyć w ciemnościach. Już w Polsce mi źle z powodu zbyt długiej zimy... A stylizacja zachwyca! Piękny kolor tych spodni, no i wyglądają jak spódnica - super:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Spódnica jest bajeczna! Życzę wytrwałości, ja nie cierpię zimy, brrrr.

    OdpowiedzUsuń