wtorek, 7 sierpnia 2012

07.08.12

Witajcie z Oslo!!!

Mieszkam już sobie w stolicy Norwegii i jestem cała szczęsliwa, że okres zimnej północy zakończył się bezpowrotnie.
Co prawda póki co bez pracy, ale pracuję nad tym i mam nadzieję, że sytuacja szybko się zmieni.
Jak dotąd zajęta byłam rozpakowywaniem rzeczy, układaniem i ogarnianiem nowego mieszkania. Jak już wszystko będzie na miejscu pewnie podzielę się fotkami.
Byłam też kilka razy na wyprawie pt. Co nowego w sklepach i cieszę się na jesienny shopping no i muszę się z Wami podzielić zdjęciem które wczoraj zrobiłam w galerii. To zdjęcie działu H&M Trend a dokładniej mówiąć jego połowy :) Jestem zachwycona jego wielkością ( a jest taki duży w conajmniej 3ch sklepach w centrum) oraz dostepnością ubrań i wiem już, że będzie to moje ulubione miejsce na mapie shoppingu. Lucky Me!!!
Chodząc wczoraj po sklepach planowałam zakupy na jesień, bo przyznajmy szczerze sierpień już dawno się zaczął i w sklepach pojawiają się już cieplejsze ubrania. I o ile z zakupem ubrań postanowiłam poczekać kilka tygodni aż znikną wyprzedaże i pojawi sie jeszcze większa ilość jesiennej kolekcji, o tyle nie mogłam się powstrzymać przed kupnem tych butów. Sami zresztą zobaczcie. Nadają się i na lato i na jesień i pasują do spodni jak i do spódnicy. Mimo, że płaskie i wygodnę dzięki platformie dodają kilka centymetrów.


 H&M shoes
 DIN SKO shoes

10 komentarzy:

  1. obie pary są wspaniałe ! *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne buty, obie pary chociaż te panterkowe jeszcze bardziej jesienne i jeszcze bardziej w tendencjach. Ach, jak żałuję że nasza Polska mała cały czas jest miejscem, w których asortyment sieciówek niestety wciąż jest dość ubogi w porównaniu do sklepów w innych krajach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię tego typu butów, ale te mnie strasznie zauroczyły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Różowe cudowne! :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. mam nadzieje, ze w Oslo wszystko ulozy sie jak powinno :) a buty nie moj styl, ale oryginalne ;) Buziaki i zapraszam, u mnie nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się z koleżanką wyżej, różowe buty to cudeńka!

    OdpowiedzUsuń