sobota, 11 sierpnia 2012

11.08.12

Wczoraj było kolorowo i na luzie. Fryz płatał figle więc na głowie byle jak z opaską dlatego wieczorem zdjęłam resztę przedłużanych włosów i dzisiaj są jeszcze krótsze. Wszystko jednak w pewnym celu...już pod koniec przyszłego tygodnia zakładam nowe włosy i mam nadzieję, że tym razem będzie już mój wymarzony efekt. Nie, nie długie ale takie do ramion o jakich marzę odkąd zmieniłam kolor włosów.
Ah i znowu mój kot na fotkach, ale uwierzcie, że kiedy otwieramy balkon on naprawdę szaleje i trzeba mieć na niego oko.

My yesterdays' outfit was colourfull and kinda lazy. My hair was really messy so I used a heandband, but later this evening I took out all the extensions and today my hair is even shorter. It was made on purpose...in the end of this coming week I am going to put on new extensions and I hope it will give me this effect I was dreaming of for months now. Can't wait!!!
Oh and my cat is on the pictures again, but believe me, he is getting crazy when we let him go out to the balcony and we have to keep an eye on him at all times.




BIK BOK jeans . H&M top . VERSACE FOR H&M jacket . ATMOSPHERE shoes . PARFOIS bag . LINDEX sunglasses

10 komentarzy:

  1. z niecierpliwoscia czekam na nowy "look" ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. choruję na te kurtkę!! że tez jej nie kupiłam....

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurtka jest bardzo ciekawa. :)

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili:
    www.diane-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. jej ta kurtka jest genialna, mój must have!

    :)
    obserwujee

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorowo <3!


    Pozdrawiam,
    goskaino.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=25838719
    Zapraszam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super kolory bardzo mi sie podoba ta kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygladasz o wiele lepiej niz kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń