czwartek, 23 sierpnia 2012

Spike it

Moja nowa czapka..:)

My new cap :)






ROMWE cap

13 komentarzy:

  1. nudy, teraz co 2-ga osoba taka bedzie miala ,zero jakiejkolwiek oryginalności

    OdpowiedzUsuń
  2. Ćwieki! Czapka jest przefenomenalna (jest takie slowo? :))

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, cudowna jest :D też chcę taką ! a co do anonima - jeszcze nigdy, nigdzie takiej ani podobnej nie widziałam, więc o czym ty w ogóle mówisz.. Nieważne. Pozdrawiam ! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. mamy tę samą czapkę! jest genialna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też upolowałam tą czapkę. Jest cudowna <3

    OdpowiedzUsuń
  6. teraz jakaś stylizacja z czapką? :)
    poprosimy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja sie wciaz zastanawiam nad jej zkaupem...pewnie namysle sie jak juz zniknie ze sklepu;///

    OdpowiedzUsuń
  8. Boska! <3

    ZAPRASZAM: www.justynaludwiczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. swuetna :)

    mam do Ciebie prośbę, klikniesz w reklamę/y na moim blogu(oczywiście nie musisz, to tylko porśba) , jest to pierwszy gadżet po prawej stronie, z góry dzięki ! :)
    fashion-style-viola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnie zdjęcie jest najlepsze! :-) A czapa również do mnie idzie :-)

    OdpowiedzUsuń