czwartek, 22 września 2011

Brown and beige

Hej hej!!
Outfit jak widać prosty i elegancki. Coraz częściej zauważam,że dobrze się czuję w różnych konwencjach jeśli chodzi o ubiór. Kiedyś bym powiedziała,że to co mam na sobie jest zbyt proste, zwyczajne -teraz noszę takie połączenia z przyjemnością.
Wspomnę tylko jeszcze,że marynarka jest z second handu- tak bardzo żałuję,że tutaj nie ma takich sklepów bo kiedy oglądam inne blogi okazuje się,że naprawdę mozna tam znaleźć niesamowite rzeczy.Tą kupiłam na wagę za kilka złotych.

PS.Jak widzicie za mną na zdjęciach, u mnie jesień już w toku.

PS2.Ostatnio przybyło mi kilku obserwatorów -nie wiecie jaka to dla mnie frajda, cieszę się z każdej osoby która decyduje,że będzie tutaj do mnie wracać.
Dziękuję Wam :)






 cotton shirt-Mango %
trousers and rings-H&M 
jacket-Next *from second hand
Jeffrey Campbell Litas in beige-nasty gal 
bag-ebay
 sunglasses-Sorbet

12 komentarzy:

  1. Cudna bluzka, nie widzę całej, ale już mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluzka ma wężowy wzór i rekawy szersze u dołu, zapinana na guziczki, na pewno się jeszcze pojawi tutaj :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wczoraj widziałam w Topshopie kamizelkę, o której pisałaś kilka postów wcześniej :) I tak mi się przypomniałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny outfit! Buty mega ciekawe! zapraszam do siebie: http://life-our-passion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe włosy, buty miażdżą !!! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo mi się podoba bluzka i torba! a twoje włosy po prostu zwalają z nóg! :D

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. caly zestaw bardzo fajny!!

    http://laughing-in-the-purple-rain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. jestem pod wrażeniem Twoich stylizacji i oczywiście obserwuję!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne włosy i buty! ;) Podoba mi się tutaj, będę więc kolejną obserwatorką twojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prosta kombinacja i swietny efekt,klasa! Ja niestety tez nie mam sh-dow u siebie:/ Chyba jedynie w Polsce sa najlepsze! Pozdrawiam!
    www.saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń