poniedziałek, 19 września 2011

Cosmic mouse

Witajcie Kochani w nowym tygodniu!!Chciałam Wam dziś pokazać wczorajszy look -zdjęcia nie są najlepszej jakości-wczorajsza pogoda pozostawiała wiele do życzenia, jakaś mżawka dzień cały i generalnie klimat już baaardzo jesienny. Nie zwracajcie też uwagi na mój odrost, czekam na przesyłkę z Polski z odpowiednią farbą  od mojej fryzjerki, bo postanowiłam zejść z czerni i ustaliłysmy plan farbowania, paczka została jednak cofnięta, ze wzgledu na niedopełnienie formalności przez pracownika poczty i muszę niestety tak chodzić jeszcze kilka dni. Mam nadzieję,że w środę juz będzie-no ale juz dosyć o tym.
Spodenki pojawiały się juz kilkakrotnie, znacie też bluzkę z Miki z posta z zeszłego tygodnia, ale płaszcza jeszcze nie pokazywałam, choć mam go juz półtora roku.Kupiłam go na Asos.com wiosną zeszłego roku i od tamtego czasu nie przestał mi sie podobać.Jest idealny na wiosne/jesień i uwielbiam te kosmiczne ramiona!!!A Wam jak sie podoba??






shorts-ebay + DIY
jumper and ring-H&M
coat-asos
bag-Parfois 
Jeffreay Campbell Litas  Exotic-solestruck
belt and ring-BikBok 

18 komentarzy:

  1. Cudowny płaszcz!!
    Wyglądasz rewelacyjnie w tej stylizacji :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się płaszcz! Lubię takie rękawy. Sama kupiłam ostatnio dwie bluzki właśnie z takimi rękawami.

    OdpowiedzUsuń
  3. gdybys minela mnie na ulicy, na pewno bym sie za Toba obejrzala! od dluzszego czasu ogladam z zachwytem Twoje stroje, chyba pora dodac do obserwowanych! Dodaje;-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. ramiona płaszcza i buty = :o nieziemskie!

    OdpowiedzUsuń
  5. ja pierdziele...... uwielbiam Cie dziewczyno!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten t-shirt jest naprawdę genialny i buty! Achy i Ochy jak zawsze :
    **!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dodatki zwalają z nóg kolorem i formą! Bardzo podoba mi się też nieco futurystyczny płaszcz. Świetna fryzura!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietnie ci w tych litach i spodobalo mi sie, ze pasuja kolorem do torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niebanalnie ubrana kobieta jest z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. te buty są boskie !
    zapraszam do mie ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne buty i ta torebka!!! mogę wiedzieć czy dawno ją kupiłaś i ile kosztowała?

    OdpowiedzUsuń
  12. Sylwio torebkę kupiłam w maju i kosztowała około 100 złotych.Oczywiście w sklepie Parfois jak wyżej.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygladasz genialnie!Buty obled, a plaszcz chetnie bym Ci ukradla!!Obserwuje i zapraszam do mnie
    www.saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. plaszcz sam w sobie jest fantastyczny!!!

    OdpowiedzUsuń