poniedziałek, 12 września 2011

Catching memories

Jak w tytule-kocham tą spódnicę!!(Tutaj w letniej stylizacji) Pokochałam ją od pierwszego wejrzenia, kiedy zobaczyłam ją na wieszaku w Mango. Przypomina mi dzieciństwo, czasy, kiedy z siostrą byłysmy małe i bawiłysmy się lalkami Barbie budując domy z odwróconych do góry nogami taboretów. Niewiem nawet czy mama miała podobną spódnicę, ale jest w niej coś z letnich wspomnień, lat 90 i tamtejszej mody.









skirt-Mango
sweater-Topshop
headband-Bershka
Jeffrey Campbell Litas Exotic-solestruck
necklace-Jeans&Clothes 

7 komentarzy:

  1. aleee....nie można stawiać butów na stole :)))) - jesteś u pani

    OdpowiedzUsuń
  2. oj tam oj tam, były na właścicielce przecież ;]
    nom, całości podoba mi się. i przyznam, ze nietypowe buty, bo nigdy jeszcze takich nie spotkałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne buty i cały set!! Trochę przypominasz mi na tych zdjęciach Adele (potraktuj to jako komplement ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie:) za te buty dałabym się pokroić...

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądasz prześlicznie!:)
    cudownie się prezentujesz!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń