czwartek, 22 września 2011

Shopping list

Och och siedzę i myślę i poszukuję w myślach odpowiedzi na pytanie co kupić???
Śmieszne co??
Wiele razy już przerabiałam wątek nieudanych zakupów, bądź rzeczy mało używanych, więc postanowiłam opracować listę i się jej trzymać.
Nie jest to jednak dla mnie łatwe, gdyż i tak najfajniejsze kąski upatruje dopiero po wejściu do sklepu a zakupy z listy jakoś mało mnie cieszą.
Za 2 tygodnie szykuje mi się tydzień wakacji-nie zdradzę jeszcze gdzie, ale już zaczęłam odliczać bo strasznie się cieszę z tego wyjazdu-juz od dawna bardzo chciałam odwiedzić to miasto i w końcu jest okazja.
Planuję tam spory shopping i mam nadzieję,że się nie zawiodę.Może do tego czasu powstanie jakaś lista, która będzie pomocna przy nabywaniu nowych szmatek.

A Wy co macie na liście zakupów??

Śpijcie dobrze Królewny:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz