sobota, 2 października 2010

Pocahontas :)








mini dress wears as a blouse-Asos.com
shorts-Zara
jacket-Vero Moda
tights-BokBok
shoes-DinSko
earrings-H&M
bag-bazar in Tunisia




I will not write any comment about my today's look.
Instead I would like to write about my hair.I HATE IT!!!
I do not regret that I cut myself but this fringe is simply too short for me.
I've noticed that during last few days more people visited my side and that is the only reason I didn't stop to publish new posts.I would like to jump over few weeks to let my fringe grow.Sorry, but I must to write it.
The hair I am deraming of is like this.





6 komentarzy:

  1. ŚLICZNIE WYGLĄDASZ,DLA MNIE BOMBA!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. super! taka pocahontas w wersji modern. swoją drogą to jedna z moich ulubionych postaci disneya

    OdpowiedzUsuń
  3. cute blog:)

    nice outfits:)

    http://www.thebrunetteworld.com/

    xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzieki dziewczyny Milo mi to przeczytac.


    Thanks Tea!!I check yours right now!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak sobie przejrzałam i na prawdę bardzo podoba mi się Twój styl i blog :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyglądam się zdjęciom i muszę przyznać, że stylizacja na Pocahontas wyszła w 100%,
    Uwielbiam połączenie zakrytej, zabudowanej ,,góry" i odkrytych nóg.. Tu w dodatku jeszcze pojawiają się moje ulubione groszki/kropki, podkolanówki oraz świetne wygodne buty..
    Podsumowując CUDNY LOOK!

    OdpowiedzUsuń